Hubneme zdravě


Pokud bychom zapomněli na drastické diety, které možná umí přinést na krátký čas příjemný výsledek a soustředili se spíše na zdravější hubnutí, tak bychom tím hodně posloužili našemu tělu. V první řadě je totiž velký mýtus, že když nebudeme jíst, tak zhubneme a pak stačí jen váhu udržet. To ale není pravda, alespoň z té druhé části. Pokud zvolíme drastičtější způsob hubnutí, tak stejně, až se vrátíme k běžným pokrmům, tak zažijeme celkem nepříjemný efekt. Přesněji řečeno jo-jo efekt, kdy získáme kilogramy navíc a ani nebudeme vědět jak. Je třeba zvážit tu možnost, že daleko lépe to půjde s vyváženou stravou a také v pravidelných intervalech.

zdravý pokrm

Tohle se vyplatí

Nedávno velký úspěch sklízela dieta, která se nazývala krabičková. I když je to již pár let, co zažívala velké boom, tak přesto funguje spolehlivě i v dnešní době. Jedná se o skutečně vyváženou stravu, která je založena na pěti nebo dokonce šesti chodech. Snídaně, svačina, oběd, odpolední svačina a večeře či druhá lehká večeře. Většinou si ji připravujeme sami podle určitých parametrů, a pokud nevíme jakým způsobem postupovat, nebo nemáme čas na vaření, tak si jídlo můžeme nechat dovážet. Krabičky budou odpovídat přesně takovým hodnotám a stravovacím návykům, které potřebujeme a tudíž budeme nad míru spokojeni. Ideální je krabičková dieta bmikalkulacka.cz, která nás naučí jíst nejen pravidelně, ale především vyváženě. Již po týdenní konzumaci takto připravovaných jídel nebudeme pociťovat hlad, protože budeme přijímat dostatek vážené stravy.

salát

Zábavná dieta

I tak by se dala nazvat tato metoda stravování. Zvláště, když si budeme doma vařit sami a připravovat si pokrmy. Dokonce se dá jídlo vařit i pro celou rodinu, jen náš díl odlehčit více zeleninou. Případně si zvolit takové suroviny, které nepotřebují tak moc dlouhou tepelnou úpravu. Důležité bude si sestavit jídelníček podle kalorií. Zpočátku to bude chvíli boj s čísly, ale kdo se nevzdá, uvidí super výsledky. Na pomoc mohou přispěchat i kalorické tabulky a tím si zajistíme vyhovující denní přísun tuků, sacharidů, bílkovin a vlákniny podle kalorických hodnot.